Update nieuwe corona maatregelen 19-12-2021:

Blue Joy blijft gewoon open! 

Algemeen geldt als een product op voorraad is, het na ontvangst van betaling binnen 1 werkdag wordt verstuurd. 

NB door drukte bij de verzendbedrijven kan het rond de feestdagen langer duren voor een bestelling wordt afgeleverd.

Verzenden/ophalen van uw bestelling

gratis verzending vanaf 50 euro in Nederland (Belgie vanaf 100 euro)

Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,= (binnen Nederland) en vanaf € 100,= naar België en andere Europese landen

Bestellingen vanaf € 50,= worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen naar België of andere Europese landen is de verzending vanaf € 100,= gratis. 

Let op: de gratis verzending bij (minimaal) € 50,= wordt pas zichtbaar nadat je je adresgegevens hebt ingevoerd zodat het land vastgesteld is. 

NB Als u gebruik heeft gemaakt van "gratis verzending" en items retourneert, waardoor het uiteindelijke aankoopbedrag onder de "gratis verzending" grens komt, vervalt de gratis verzending. In dat geval worden er alsnog verzendkosten in rekening gebracht, welke in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag.

Verzend-- & afhaalmogelijkheden

Blue Joy is een kleine webwinkel waarin alles met liefde en zorg wordt geselecteerd en behandeld:
betrokken bij klant en product.
Dus vooralsnog geen grote magazijnen en volumedeals met bezorgdiensten.
Desalniettemin doen we ons best de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden en bieden op dit moment 4 mogelijkheden (voor Nederland):

  • Op afspraak afhalen bij Blue Joy (adres: Kamelenspoor 273, 3605 ER Maarssen): handig als je in de buurt woont/bent GRATIS 
  • Brievenbuspost thuis of op een ander gekozen afleveradres; kosten € 2,95 (alleen Nederland) 
  • Pakketpost afleveren thuis of op een ander gekozen adres: kosten € 4,75 (Nederland), € 9,= (België)
  • Pakket afhalen bij een afhaalpunt: kosten € 4,75 (Nederland, € 9,= België)

Verzending buiten Nederland

Blue Joy verzendt ook naar het buitenland. Daarvoor gelden andere tarieven, afhankelijk van de bestemming. 

Wijziging 1 januari 2020: Door een gewijzigde internationale regelgeving (bepaald door de Wereldpostunie) mogen vanaf 1 januari 2020 goederen niet meer als standaard brievenbuspost met postzegels naar het buitenland worden verzonden. Zelfs op een envelop moet er een verzendlabel met barcode gebruikt worden. Daarom kunnen bestellingen naar het buitenland helaas enkel nog tegen het pakketposttarief verzonden worden.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Algemeen geldt als een product op voorraad is, het na ontvangst van betaling binnen 1 werkdag wordt verstuurd.
In principe geldt:

  • Brievenbuspost en/of Postnl afhaalpunt bestellingen geplaatst voor 17:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. 
  • Pakketpost bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag nog worden verzonden
  • UPS Access point afhaalpunt bestellingen geplaatst voor 14:00 uur worden dezelfde dag verzonden.

Na verzending ontvang je apart een mail met de track & trace code van het pakket.

Wanneer een product niet op voorraad is, ontvang je daarover bericht. 

Iets toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling? 

Heb je net een bestelling geplaatst en wil je daar nog iets aan toevoegen? 

Als de eerdere bestelling nog niet is verzonden, kies dan voor de nieuwe bestelling bij verzendopties voor "afhalen op afspraak". Op deze manier worden er door het systeem geen verzendkosten berekend. Eventueel kun je in de opmerkingen erbij zeggen dat de producten toegevoegd kunnen worden aan de eerste bestelling. 

Mochten de werkelijke verzendkosten door de toevoeging wijzigen, doordat bijvoorbeeld het pakje niet meer door de brievenbus past en als pakket moet worden verzonden, dan zal ik daarover een berichtje sturen. 

Retourneren

U kunt per mail aangeven wat u wilt retourneren of als u een account heeft een retourverzoek aanmaken door:
-1. De sectie "Bestelgeschiedenis" van het account te bezoeken.
-2. De bestelling te kiezen waarvoor u een item(s) wilt retourneren.
-3. De producten te selecteren die u wilt retourneren door de checkbox naast de namen aan te vinken. NB Make-up en verzorgingsproducten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
-4. (optioneel) Een uitleg toevoegen, om de winkel op de hoogte te brengen van de reden.

Wanneer de items in goede orde retour zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag van betreffende product(en) binnen 48 uur teruggestort.
NB Eventuele kortingen die gegeven zijn op de aanvankelijke bestelling maar hun geldigheid verliezen door de retouren worden verrekend met het terug te betalen bedrag (bijvoorbeeld de gratis verzending boven € 50,= vervalt op het moment dat het bestelbedrag na aftrek van de retouren € 50,= of minder is).